Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna > Gwarancja na produkty
Puszka podłogowa PPZ Q02 K12
Wolnostojący słupek zasilający ES323
Puszka podłogowa 8904B
Wyposażenie puszek podłogowych- gniazda zasilające
Puszka podłogowa z tubusem metalowa serii 2003Q
Puszka podłogowa serii 9904A
Puszka podłogowa do wylewki betonowej pod wykładzinę PPZ1 E04 R5
Puszka podłogowa do podłogi betonowej, pod wykładzinę
Puszka podłogowa metalowa do podłogi wykańczanej deską
Puszka podłogowa do wylewki betonowej 2003B
Puszka podłogowa do wylewki betonowej serii 6522A
Zewnętrzna puszka zasilająca serii 7022A
Klucz zwalniacz blokady do gniazd zasilających DATA
Puszka podłogowa do paneli podłogowych
Puszka podłogowa do wykładziny ze sztucznej trawy
  • PayU
  • eserivce
  • Przelewy24
  • Hotpay
  • Bluemedia

Gwarancja na produkty

Okres gwarancji wynosi:

  • dla wszystkich puszek podłogowych plastikowych: 24 miesiące (2 lata)
  • dla wszystkich puszek podłogowych metalowych: 24 miesiące  (2 lata)
  • dla zewnętrznych kolumn zasilających: 24 miesiące (2 lata)
  • dla ziemnych bloków zasilających : 24 miesiące (2 lata)
  • dla wyposażenia floorboxów: gniazda zasilające, gniazda niskoprądowe, przełączniki i gniazda komputerowe: 12 miesięcy ( 1 rok)
  • dla materiałów powystawowych i używanych: 12 miesięcy (1 rok)

W okresie trwania gwarancji, bezpłatnie naprawiamy zakupiony towar lub wymieniamy go na nowy. Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie będą możliwe, nabywcy przysługuje prawo do obniżenia jego ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty. Obniżenie ceny wadliwego towaru nastąpi w takiej proporcji, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez tej wady. W przypadku wymiany towaru, zwracany towar przechodzi na własność floorbox.pl.

Zakres gwarancji:

  • floorboxy plastikowe i metalowe, kolumny zasilające i bloki ziemne: wymiary, obciążalność, kolorystykę i ich powtarzalność
  • gniazda zasilające, gniazda niskoprądowe, przełączniki i gniazda komputerowe: parametry elektryczne, wymiary, kolorystykę i ich powtarzalność
  • floorboxy plastikowe i metalowe: trwałość elementów metalowych i plastikowych
  • ziemne bloki zasilające i kolumny zewnętrzne: trwałość powłok lakierniczych i galwanicznych
  • funkcjonowanie floorboxów, kolumn zasilających i zewnętrznych bloków zasilających: prawidłowe działanie sprężyn gazowych, zawiasów, zamków, prowadnic, blokad oraz wyposażenia elektrycznego.
  • wyroby powystawowe i używane

Gwarancji nie podlegają:

  • wyroby powystawowe i używane
  • uszkodzenia nie wynikające z wady wyrobu, a w szczególności uszkodzenia mechaniczne oraz te, które powstały w związku z niewłaściwą eksploatacją danego towaru
  • uszkodzenia powstałe na skutek montażu niezgodnego z instrukcją dostarczoną razem z towarem
  • montaż i konserwację przez osobę niewykwalifikowaną, nie posiadającą wymaganych uprawnień
  • wszelkie zmiany konstrukcyjne lub jakiekolwiek ingerencje dokonane przez osoby nieupoważnione przez floorbox.pl
  • uszkodzenia wynikłe na skutek niewłaściwej pielęgnacji towaru
  • wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania towaru
  • części które ulegają normalnemu zużyciu podczas eksploatacji (np. ruchome uszczelki lub przepusty)

Uwaga! Części oferowanych przez nas urządzeń które w czasie normalnej eksploatacji muszą być poddawane konserwacji, są objęte gwarancją tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały uprzednio wykonane. Dotyczy to zwłaszcza uszczelek gumowych w ruchomych częściach zewnętrznych kolumn zasilających i floorboxach w wykonaniu z tubusem.
Uwaga! Przed montażem wyrób powinien być sprawdzony. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad lub niekompletności, pod rygorem utraty gwarancji, zakupiony towar nie powinien być montowany.

Sposób złożenia reklamacji:

  • podstawą do złożenia reklamacji na wyroby wadliwe stanowi dowód zakupu wyrobu ( paragon lub faktura)
  • reklamacje możesz złożyć poprzez formularz dostępny na stronie www.floorbox.pl lub bezpośrednio w miejscu zakupu.

Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.
Jeśli uwzględnimy tą reklamację, towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie naprawiony w terminie do 14 dni od daty, w której uwzględniono reklamację.
W skrajnych przypadkach jeśli okres 14 dni nie wystarczy nam do naprawy (np. konieczność realizacji zamówienia części zamiennych), termin14 dni może zostać przedłużony do maksymalnie 30 dni. O konieczności przedłużenia czasu naprawy Reklamujący zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mail.
Ochrona gwarancyjna obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
Gwarancja udzielana przez nas na sprzedawany towar nie może wyłączyć, ograniczyć ani zawiesić uprawnień kupującego wynikających z odrębnych przepisów o rękojmi za ukryte wady rzeczy sprzedanej.

Ochrona po upływie okresu gwarancyjnego:
Naprawy pogwarancyjne są odpłatne. Koszt naprawy jest zawsze ustalany indywidulanie.

Pobierz Warunki Gwarancji www.floorbox.pl
Wer. 1.1, 08.10.2020 r.

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu